IPO – pierwsza oferta publiczna. Jak wykorzystać ją w inwestowaniu?

Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usługami. Jakim sposobem się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek na ogół mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie przeważnie reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o praktycznych produktach czy usługach. Ponadto reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Przeczytaj więcej

2. Kliknij i zobacz

3. Zobacz teraz

4. Przeczytaj to
Jak wybierać spółki do swojego portfela inwestycyjnego?


Inwestycje

Specjalność posiadłości, bez ustanku syci się kolosalnym zaciekawieniem. Nie ma ...

Fachowcy

Śliczny dom to lokal mieszkalny z klasą, elegancko wykończony, wygodny, ...

Czemu warto stosowa

Czemu warto używać naturalne kosmetyki i suplementy O tym, że naturalne ...

Mieszkania

Bloki Pracownicy do przeprowadzki powinni być w głównej mierze odporni na ...

Sklep z branży papi

Sklep papierniczy o wieloaspektowym profilu działalności Latwiec: sklep proponujący artykuły piśmiennicze ...